Argument Index

download

  1. Festivali i Kanes 2005 (Prill 19, 2005)
  2. Debat: 50 Kineastet me te medhenj te shekullit XX (Tetor 14, 2005)
  3. John Ford, Elitizimi i Artit (kinemaja e shkalles) (Tetor 21, 2005)
  4. Filmografi e filmit shqiptar (Tetor 19, 2005)
  5. Konkurenca e hollywood-it vs. integritetit te regjisoreve indipendente (Tetor 21, 2005)
  6. Cfare eshte morali artistik qe ti permend (Tetor 24, 2005)
  7.  Kinemaja Koreanojugore (Nentor 5, 2005)
  8.  Ken Loach ne Tirane !!! (Dhjetor 10, 2005)
  9. Nga vijne filmat cilesore ne USA vs. Europe (Dhjetor 15, 2005)
  10. Nominimet Oscar 2006 (Shkurt 1, 2006)
    1. Oscar 2006 apo kriza e industrise se rende filmike Amerikane (Shkurt 2, 2006)
    2. Disa tituj Oscar 2006 (Shkurt 16, 2006)
    3. Mediokriteti i Hollywood-it dhe debilizimi Oscars (Mars 10, 2006)
  11. Karakteri i filmit, si karakteri i njeriut (Mars 30, 2006)
  12. “Vjelja” e nje filmi & Kulmimi artistik i nje regjisori: “Mulholland Drive” vs. “Naked Lunch” (Prill 2, 2006)
  13. Cannes 2006 – Rreth kriterit perzgjedhes (Qershor 25, 2006)
  14. Mostra di Venezia 2006 (Gusht 3, 2006)
  15. Shikueshmeria ne sallat e kinemase dhe kompromisi artistik ne nje film (Shtator 20, 2006)
  16. Filmat e Scorsese-s me dhune & vrasje (Tetor 11, 2006)
  17.  Kinemaja si ekonomi + art, dhe integriteti regjisorial (Tetor 12, 2006)
  18. Kinematografia post-90 ne Shqiperi (Maj 28, 2007)
  19. Keqkuptimi ndaj kinemase si zevendesuese e shpejte e letersise, per te mesuar nje histori a ngjarje (Shtator 28, 2007)
  20. C’me mbetet ne mendje nga ky vit? Review e 2007 sipas filmave te Godard (Dhjetor 28, 2007)
  21. Kinematografia klasike vs. moderne ndan optiken hollywoodiane nga ajo europiane. Kontrolli i kohes filmike. (Mars 1, 2008)
  22. Zhanri vs. Efektet speciale, ne filmat Aventure dhe ata Vizatimore (Gusht 1, 2008)
  23. Filmi letraresk / romanesk. Filmi anglez si ilustrim. (Korrik 29, 2008 dhe Nentor 21, 2010)
  24. Mbi Shkrimin Kinematografik / Ecriture cinematographique / Shooting Script (Maj 5, 2009)
  25. Filmi per femije. Toplist: Drame femijerie (Qershor 14, 2009)
  26. A duhet filmi (pershfaqja e realitetit), te justifikoje realitetin, pra, ti “pershtatet” atij ? Ngritja e mizerjes ne rangun e bukurise. (Korrik 31, 2009)
  27. Road Movie & Filmi erotik – Shtese (Gusht 21, 2009)
  28. Shenim per evoluimin ne shikimin e filmave me kalimin e kohes (Mars 2009, Tetor 2010)
  29. Rreth disidences ne kinematografine shqiptare … (I) (Nentor 8, 2010)
  30. Rreth disidences ne kinematografine shqiptare (II) – Kristaq Dhamo ose Kadareja i Filmit Shqiptar  (Nentor 11, 2010)
  31. Kolona zanore e filmave te preferuar (Nentor 17 & 23, 2010)
  32. Pse nuk ka me sot “Taxi-driver” (Janar 13, 2011)
  33. Sofia Coppola – nje imposture (mashtrim) per filmat indipendentë, sic David Fincher per ata hollywoodiano-autorialë.(Janar 18, 2011)
  34. Konservatorizmi i kohes ne Melodrame: “Black Swan” vs. “Nje djale e nje vajze” (Ibrahim Muco & Kristaq Mitro) (Shkurt 7, 2011)
  35. Les Straub dhe kinemaja e rezistences (Maj 26, 2011)
  36. Ne vend te Top-ave te veres 2011: 
      1. Mbi “Stalker” dhe Tarkowsky
      2. Misogjinia dhe regjisoret. Godard si regjisor i ciftit.
  37. Mise en abîme, ose shqip: nje veper arti brenda nje vepre arti. (Gusht 2, 2011)
  38. Hierarkia e artit kundrejt publikut. Humori e gezimi – filli ndares i seriozitetit e perkushtimit ne veper, nga vaniteti e pompoziteti. (Dhjetor 6, 2011)
  39. A mund te pelqej nje film “per hater te lojes se aktorit”? “Dead Poets Society” per ilustrim. (Gusht 12, 2014)
  40. Mbi filmin shqiptar “Malet me blerim mbuluar” – nga Dhimiter Anagnosti (Gusht 25, 2014)
  41. Filmat e “mireqene” – si kavje ne analizat sistemike te Zizek (Tetor 23, 2017)
  42. Mistifikimi i metodes se realizmit socialist si nje shkak i mediokritetit masiv te artit te saj (Tetor 23, 20170)
  43. Pse nuk ka nje Top-10 Film Shqiptar ne Kinoditar? (Gusht 25, 2014)
  44. Kineastë që kanë shënuar kinemanë e 20 viteve të fundit të shek. XXI (Mars 13, 2015)
  45. Kineastë që kanë shënuar kinemanë e 20 viteve të fundit të shek. XX dhe Hou Hsiao-hsien (Mars 30, 2016)
  46. Oscars 2018. Kinematografia në ‘second degree’. Filmat realistë të David Lynch (Mars 5, 2018)
  47. Përzierja e zhanreve si mjet kinematografik me objektiv tejkalimin/transhendimin e realitetit (Gusht 8, 2018)
  48. Për Apichatpong Weerasethakul, vëllezërit Dardenne dhe Lynch (Tetor 10, 2018)
  49. Çelësi shpjegues i Mulholland Drive (Tetor 16, 2018)
  50. Tendenca e listave të Cahiers du Cinema për filmat amerikanë (Dhjetor 18, 2018)
  51. Raporti i kinemasë me teatrin – rasti tipik i kalimit të një të Vërtete nëpërmjet tre niveleve (teza, antiteza, sinteza). (Dhjetor 26, 2018)
  52. Valeria Bruni Tedeschi dhe Catherine Breillat – debate të ndryshme dhe Top5 regjisore-femra (Mars 26, 2019)
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s