Pagjumësia sipas shamanit tailandez të imazheve (“Blue” – metrazh i shkurtër nga Apichatpong Weerasethakul)


Tailandezi Apichatpong Weerasethakul, nje nga më të talentuarit regjizorë aktualë (laureat i Palmes se Arte në festivalin e Kanës në 2010-n) dhe fort i rrallë me filma keto vitet e fundit (e fundit mrekulli e tij titullohej Cemetery of splendour)  ka realizuar nje metrazh te shkurter 10 minutesh te titulluar “BLUE”, ne kuader te platformes numerike te Operas se Parisit (e qe mund te shikohet falas ne YouTube).

Shaman imazhesh, regjizori me origjine nga Khon Kaen (qytet ne verilidje te Tailandës), gjate krijimtarise se tij ka patur gjithmone nje raport te veçante me fenomenin e gjumit (dhe jo vetem ne sensin onirik, por para se gjithash politik, paçka se filmat e tij nuk kane qasjen natyraliste te filmave europianë te vellezerve Dardenne, sa per te marre nje kunder-shembull).  Sipas tij, “në kinema shkohet për të ënderruar dhe, kinematografia eshte derivat i endrrave: duke qene se çdo cikel gjumi zgjat pak a shume 90 minuta (po aq sa zgjat pak a shume edhe nje film), forma dhe gjuha kinematografike nuk vijne veçse nga nevojat tona biologjike te lidhura me gjumin

Shikim te kendshem!

 

(vijon ne faqen2) 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s