Shansi i humbur i James Francos (“The disaster artist”)

Faqja II

Prill 11, 2018

STALKER
… gjysma e pare (pra pa filluar xhirimet) eshte shume shume here më e mire (ka shume me teper dialektike te brendshme, e per rrjedhoje eshte më bindese) se vazhdimi.
Por, in fine, filmi harrohet po aq shpejt sa edhe eshte parë…

Amà duhet pranuar: subjekti i filmit (his plot – kur thoni ju) eshte i artë! Në kete sens, James Franco ka humbur nje shanc po aq te arte sepse e ka çuar dëm nje plot te tille (me e keqja eshte se filmi, ne fund fare, te jep pershtypjen se Franco i ka harxhuar gjithe energjite e tij per budalliqe te tilla si: të imitoje mimiken e Tomy-t, te aktrojë si Tomy… etj etj, gjera qe kane nje rendesi sekondare per nje film vertet te mire)

Rendesine e stermadhe qe James Franco i ka dhene kesaj punes së imitimit te Tomy Wiseau dhe filmit te tij “The Room” (pra fiksimi i filmave amerikane me “based on a true story”) e konfirmon edhe video e meposhtme:

.

Dhe fakti qe James Franco e gjezdis Tomy-n si ariun Silva neper festivale filmash apo studio televizive, tregon qe Franco te vetmin objektiv ka promovimin financiar te filmit e tij (gje qe konfirmon se nuk ja ka haberin e kinematografise).
Po fundja nuk e ka keq, se gjithe filmat pararendes qe ka bere, kane qene nje disaster, financiarisht dhe artistikisht.

.

STALKER 

Citimsquarepusher: the room i ka te gjitha vete

Ekzakt. Dhe kjo ndjesi vjen prej faktit qe “The disaster artist” harxhon shume kohe me riprodhimin e skenave te “The Room” pergjate xhirimit të tyre (gati gjysma e dyte e filmit).
Ndaj dhe pjesa é parë eshte shume më e mirë.
Në fakt, “The disaster artist” do ishte shume interesant nese nuk do ishte nje film mbi “The room” por mbi deshiren (the desire) për të bere kinematografi (pra mbi Tomy-n, fundja siç le të shpresosh edhe titulli). Si, qysh, tek duhej bere, as unë as ti nuk jemi regjizore (ka 1001 menyra how to go about it) por personalisht, jam i bindur se subjekti i filmit eshte shume shume interesant (premtues).
Nje kunder-shembull: edhe Sabziani, heroi i Kiarostamit tek “Close-Up”, nje kaqol ishte (dhe po ashtu, filmi bazohet në nje ngjarje të vertete), por ç’kryeveper arrin të krijoje Kiarostami se!

Ose dhe nje tjeter kundershembull: Borat!! (ka plote në fakt, por siç thosha në review, James Franco NUK e ka kruajtur shume koken por i ka harxhuar ato pak energji dhe talent (te supozuar) qe ka për të imituar si majmun Tomy-n)

Albano-id
Vdes Milos Forman rregjizori hungarez.
Ka meriten qe na prezantoi me muziken e mozartit https://m.youtube.com/watch?v=kBXt9Bn4qns
edhe pse filmat me te mire duhet ti kete ne karrieren e hershme kam pershtypjen

STALKER 
Ky ka bere nje nga 2-3 komedite e mia te preferuara, ever : The Firemen’s Ball
ps: ate qe ka pas te mire Milos Forman eshte se gjithmone ka bere filma ‘esencialë’, pra utile, te nevojshem (ne kuptimin me te mire te kesaj fjale)

Qenka interesante se dhe sot, pas kaq e kaq vjetesh, une kam po te njejtin opinion per renditjen e ketyre 4 regjizoreve (edhe pse, po të rivleresoja listen ne total, Eustache do e vija pa asnje hezitim tek 50 te paret, edhe pse ‘konkurenca’ eshte e madhe).

Fund

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s