Biznesmenë të të gjitha vendeve, bashkohuni (“The young Karl Marx” – film gjermano-belg me regji të Raoul Peck)

 

Faqja II

Albano-id – 2 Nën. 2017
Qe fare mire mund te ishte film televiziv, duke qene klasik.
Ps. Se di a e ke pare mother te aronofskyt, me nje misticizem te sforcuar ndoshta, i filmuar me kamera supi.

STALKER – 2 Nën. 2017
Jo, nuk e pashe “Mother”. Më pat pelqy i fundit i Aronofskit (Noe), por mendoj se ishte nje perjashtim. Në pergjithesi “Mother” eshte pritur keq (por nuk ishte kjo arsyeja pse e anashkalova). Sa për “Marksi i ri” eshte fiks siç thua ti: në fakt, eshte pothuaj nje film televiziv, vetem se ndihet nje far kujdesi për tu dukur si fiksion.

korriku – 2 Nën. 2017
m’u duk goxha i dobet te them te drejten por pare ne kuadrin e punes se nje profesori filozofie (ne Haiti) mund te qendrojne arsyet qe ta shikosh kete film. Me pelqeu skenografia /ambienti i viteve te kohes i cili ishte detajuar mire: fabrikat e kohes, lagjet e varfera, interioret e shtepive punetore etj. Ndersa ne mjaft raste njerezit qe i jetesonin keto hapesira s’ta mbushnin syrin si te epokes. Me pelqeu skena kur Engels flet dhe bind delegatet ne kongresin e tyre. Edhe metamorfoza e moshes tek cifti Marx dhe pse te 30-at s’jane shume sot por atehere po, ish e realizuar. Por mendoj se filmi ishte ca konfuz ne qellimin e tij duke ditur se nuk merret me teme te parendesishme. M’u duk tamam nje ilustrim per studente te leksioneve te filozofise ne klasen e presorit-regjisor,

STALKER – 3 Nën. 2017
Presori-regjizor (në fakt, ai sot punon si regjizor full time) nuk ka arritur të filmoje, pra të mundesoje qe spektatori të shikoje lindjen é nje Mendimi (a thought) në veprim, tipari kryesor i mendimit (filozofise, librave, teksteve) të çifit Marx&Engels. Bast i veshtire, sigurisht, por Godard (për shembull) ja ka arritur para 60 vjetesh të filmoje lindjen e përçmimit tek nje çift (si ndjenje) tek “Le Mépris” (Contempt).

Sigurisht, jo të gjithe quhen Godard, nuk thashe gje jo 😉

Albano-id – 3 Nën. 2017
ky film duhet te jete pak a shume si qortimet e vjeshtes , sa per te hamendesuar se nuk e kam pare. qemal stafa i ri si marksi i ri tek formeson bindjet e tij politike.
Ps. I hodha nje sy programit te tiff kete vit, asnje film autor, vetem doku, filma te rinje shqiptare, metrazhe te shkurtra dhe filma homazh per viktor gjiken.

STALKER – 3 Nën. 2017
É vetmja merite e filmit eshte fakti i ekzistences se tij, pra fakti qe merr persiper të çpluhurosë nje figure (dmth nje njeri) të transformuar përgjate ketyre dy shekujve të fundit në nje peshe shume të rende për tu mbajtur, mbi të gjitha për shkak të diktaturave (qofte dhe të proletariatit – por diktature gjithsesi, e ka vete togfjaleshi brenda) qe reklamonin vepren e tij. Për me teper qe filmi merret me rinine é tij (Marksi si trashegimtari më bindes i filozofise gjermane të kohes – sidomos Hegelit !!) dhe në kete sens, filmi eshte më shume se i mirëpritur (unë ndaj shkova për ta parë, sepse principi ishte fort interesant – edhe pse për të qene i sinqerte, é dija se ç’me priste). Eshte fiks momenti kur nje filozof tmerresisht inteligjent kupton qe, deri në atë kohe, filozofet veçse interpretonin Boten: kish ardhur momenti qe ata ta ndryshojne ate ! NUK eshte pak !! Problemi eshte se é gjitha kjo, shume pasionuese në leter, eshte e “perkthyer” më nje gjuhe filmike… nuk ka më akademike: sekuenca skicash-ilustrative të rinise se Marksit dhe kaq.

 

STALKER – 5 Nën. 2017

Citimkarl marx pothuajse nuk shkruajti asgje per socializmin e komunizmin .Ai tha vetem qe kapitalizma do te rrezohet e zevendesohet nga socializmi. te fajesosh marksin per zullumet e leninit , stalinit , maos e dulle djegesit eshte si te fajesosh jezu krishtitn per zullumet e inkuizicionit te papes ne shek XV.

Preface 1872:
That passage would, in many respects, be very differently worded today. In view of the gigantic strides of Modern Industry since 1848, and of the accompanying improved and extended organization of the working class, in view of the practical experience gained, first in the February Revolution, and then, still more, in the Paris Commune, where the proletariat for the first time held political power for two whole months, this programme has in some details been antiquated. One thing especially was proved by the Commune, viz., that “the working class cannot simply lay hold of the ready-made state machinery, and wield it for its own purposes.” (See The Civil War in France: Address of the General Council of the International Working Men’ s Association, 1871, where this point is further developed.) Further, it is selfevident that the criticism of socialist literature is deficient in relation to the present time, because it comes down only to 1847; also that the remarks on the relation of the Communists to the various opposition parties (Section IV), although, in principle still correct, yet in practice are antiquated, because the political situation has been entirely changed, and the progress of history has swept from off the earth the greater portion of the political parties there enumerated.

nga 1847 në 1872: në vecse 25 vjet!!
Po në 150?? 🙂

 

STALKER – 6 Nën. 2017

CitimBera sehir ne Netflix nje documentary per leninin.pupu cfare barbarie revolucioni I tetorit ,si vrane familjen e carit duke mos kursyer as femijet e vegjel .dhe PPSh me dulle djegesin ne krye qe edukoi nje brez Te tere me dashuri per ato shtaze me fytyre njeriu .

Paske pare dokumentar te keq (dmth: subjektiv) ; Revolucioni i Tetorit ka qene grusht i paster shteti (me terminologjine e sotme), ku u vrane shume here më pak njerez (fare pothuaj: vetem 6 te vrarë dhe 50 te plagosur!!) , krahasuar me revolucionin e Shkurtit 1917 (rrezimi i Carit dhe shpallja e Rusisë Republikë : 1443 viktima!!) : https://en.wikipedia.org/wiki/February_Revolution

Nëse do te lexosh diçka objektive per Revolucionin e Tetorit, kendo Richard Pipes, profesor ne Harvard, autor teresisht i djathte (ideologjikisht) por qe thote te verteta (te cilat une pastaj i komentoj sipas interesit tim!! – kjo eshte krejt tjeter gje),  ne nje liberth te vogel fare: Three “Whys” of the Russian Revolution

 

Fund

 

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s