Faktori njerëzor sipas Ken Loach

Faqja II

Dhjetor 12, 2016

Albano-id
E humba kete film te tiff-i, dhe fatkeqsisht keto te festivalit te kanes as piratshe nuk i gjen ketw vit, hiq elle, i verhoeven, me i komercializuari prej tyre dhe ndoshta kjo eshte arsyeja. As toni erdmann nuk gjendet. Per sa i perket review, konflikti njerzore automatizem eshte nje problemet e se ardhmes ne bote. shume vende pune po mbyllen dhe ne tirane bie llafi kane filluar te vendosin ne vende publike bankomate ku ti mund ti paguash te gjitha llojet e faturave ne albanie, procese qe me pare kryheshin nga njerez.
Jam kurioz se si mund ta kete paraqitur konservatori ken loach kete konflikt mes burokracise e automatizmit.

STALKER 
Nepermjet skenes hyrese në film: pa filluar ende as titrat e tij, në erresire të plote degjohet dialogu tragjikomik midis Daniel dhe “specialistes se shendetit” të kompanise private të auditit. Dialog komplet surrealist ( + ): kur “specialistja” e pyet “a ecen dot në rruge vetem”, Daniel pergjigjet po (nuk genjen), po ashtu nese e ngre dot krahun lart etj etj, e keshtu nuk mbush piket e duhura (me pike kur je semure, kupton ti??? ) qe të marrë status invaliditeti të perkohshem.
Loach, duke qene regjizor më eksperience, e shfaq kete gje permes nje skene të vetme 2-3 minuteshe ! Klas !!

STALKER 
Në fakt, Loach nuk eshte konservator (ndofta më ke keqkuptuar në ndonje vend të review). Perkundrazi, eshte aq i revoltuar me situaten e sotme në Angli (por sigurisht, edhe më gjere!!) sa qe ofron nje film (sigurisht, mbi të gjitha permes mbylljes) qe të le pa fjale. Nje mbyllje të tille, me siguri e ka bere me qellimin (sigurisht, kauza eshte fort e levdueshme !!) e sensibilizimit të nje numri sa më të madh spektatoresh. Fakti qe une nuk e them dot fundin (nderkohe qe zakonisht, zbulimi i sekreteve skenaristike nuk duhet të përbeje problem për nje review) tregon qe nuk eshte pune “marifeti skenaristik”, por zgjedhje (choice) e ndergjegjshme nga ana e Loach. Në princip, akte të tilla i bejne regjizoret manipulatore, voyeuriste (psh, ata te filmave alla- SAW), por duke njohur integritetin artistik e moral të Ken Loach, ky akt i tij merr tjeter kuptim, duke e kthyer filmin në nje akt artistik të nevojshem. Jam koshient se arti dhe nevojshmeria nuk rrine bashke, por ja qe ndofta duhen pranuar ndonjehere ca perjashtime qe fundja vecse konfirmojne rregullën. Fiks në kete prizem shkruaja në review se “ndofta duhen nganjehere edhe filmat të tille”

Albano-id 
Sigurisht, po me teper termin konservator e kisha ne sensin strikt artistik kinematografik te formes, perndryshe skenari duket mjaft revolucionar.
Meqe permende sharren me vajti mendja se cfare fundi mund te kete propozuar.

STALKER 
Jo, nuk ka lidhje fare me sharren, por me faktin qe fundi eshte shume provokues (ose dhe më sakte, … hmmmm, nuk them dot më teper, nejse, do e gjesh kollaj filmin, jam i bindur, e do e shohesh vete)

Shih edhe ketu:

Fund

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s